Westend servicebericht

Beste lezer,

Helaas is op 23/2/2021 de lockdown opnieuw verlengd, waardoor het voor ons op dit moment niet mogelijk is om te repeteren. Daarnaast is op dit moment niet te verwachten dat de theaters op korte termijn weer volledige open zullen zijn.

Wij hebben tot onze spijt dan ook moeten besluiten dat het tweede deel van ons jubileum-tweeluik, ‘Stil Verzet’, helaas voor onbepaalde tijd uitgesteld moet worden. Het is zeker de bedoeling dat deze voorstelling op een later moment gespeeld gaat worden, maar onder de huidige omstandigheden kan een nieuwe datum nog niet worden bepaald.

Dit uitstel wordt verwerkt als een annulering en hierdoor komen uw gereserveerde kaarten te vervallen. Wij hopen dat u het bedrag van uw kaarten wil doneren om zo onze vereniging in deze moeilijke periode te ondersteunen. Geld terug of een tegoed-voucher is uiteraard ook mogelijk.

Wij vragen u daarom uiterlijk zondag 7 maart aan te geven wat wij met uw kaarten kunnen doen. U doet dit door een mail te sturen aan kaartverkoop@westendhoorn.nl met uw reserveringsnummer (WT-XXXX) en daarbij vermeld wat uw keuze is (“doneren” of “tegoed-voucher” of “geld terug”). Wanneer u kiest voor “geld terug”, storten wij het bedrag naar de rekening waarvan de kaarten betaald zijn. Heeft u uw kaarten met een cadeau-voucher betaald? Dan kunt u alleen kiezen tussen “doneren” of een “tegoed-voucher”.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons ook per e-mail bereiken. LET OP: de servicebalie van Het Park kan u niet helpen bij kaarten die u via ons gekocht heeft!

Wij hopen dat u in goede gezondheid mag blijven verkeren en vertrouwen erop dat er weer een moment komt dat wij u bij onze voorstellingen mogen ontmoeten!

Met vriendelijke groet, ook namens Schouwburg Het Park.